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[Full재택근무] Sales and Customer success Representative - PulleyAscent Korea
  • 작성일자2024-06-10 11:36:00
  • 조회수11
  • 구분 근무형태 경력 기업형태 성별 지역 직종
  • 일반공고 정규직 무관 기타 무관 전체 영업·영업관리·판매,

모집요강

Job Title: Sales and Customer success Representative


Company: Pulley Ascent Korea

Location: Remote (South Korea)


About Us:

Pulley Ascent Korea, headquartered in Singapore, has primarily provided marketing agency services and workforce outsourcing services for B2B customer acquisition targeting global IT companies. With our main office in Singapore, we established a Korean branch in 2020, and currently, 15 employees work remotely from various locations nationwide. Our focus lies in planning and executing marketing campaigns to promote the solutions of foreign IT companies to potential customers in Korea, thereby discovering business opportunities.


Position Overview:

We are on the lookout for a dynamic and motivated Sales and Customer success Representative to join our Pulley Ascent team. The successful candidate will be tasked with identifying new business opportunities, fostering client relationships, reaching out to potential prospects, and promoting our services.

They will also be responsible for showcasing our marketing services to prospects, crafting and designing marketing campaigns, and negotiating pricing and timelines with clients.


Responsibilities:

  • Identify and target potential clients in the IT industry through comprehensive market research and strategic networking.
  • Build and maintain relationships with key decision-makers in target companies to foster long-term partnerships.
  • Present our marketing services and capabilities to prospective clients through engaging meetings, compelling presentations, and interactive demonstrations.
  • Develop and implement sales strategies to achieve revenue targets and expand our client base, driving the growth of our business.
  • Collaborate with the project execution team to ensure successful delivery of services, fostering customer satisfaction and encouraging repeat business.
  • Stay updated on industry trends, competitor activities, and market developments to identify and seize opportunities for growth.


Qualifications:

Bachelor's degree or a related field.

Proven track record of success in sales

Excellent communication and negotiation skills.

Strong networking abilities and the ability to build rapport with clients.

Self-motivated with a results-driven approach.

Fluent in both English and Korean.

Exudes a positive and energetic vibe, and is tech-savvy


Benefits:

Performance-based bonuses

Remote work flexibility

Opportunities for career growth and advancement

Comprehensive training and support


Hire Process : 

Document screening ->1st interview-> 2nd executive interview->Remote work computer system check and Excel test-> Final offer


The Others :

Personal laptop required for remote work

Minimum specification requirements: Windows 10 or above ; processor - intel i5 or above RAM 8 GB above

Interviews will be individually notified to those who pass the document screening.

All documents must be written in MS Word or PDF format.

Submitted documents will not be returned.

If false information is found in the application, the job offer may be canceled.


How to Apply:

To apply for the position of Sales and Customer success Representative, please send your resume and cover letter to daisy.lee@pulleyascent.com












직책: Sales and Customer success Representative

회사: Pulley Ascent Korea

근무지: 재택근무(한국)


회사 소개:

Pulley Ascent Korea는 글로벌 IT기업 대상 B2B 고객발굴을 위한 마케팅 대행 서비스 및 인력 아웃소싱 서비스를 제공합니다. 싱가포르에 본사를 두고, 2020년 한국 지사를 설립하였으며 현재 15명 직원이 전국각지에서 원격으로 근무하고 있습니다. 저희는 주로 외국계 IT 기업의 솔루션을 한국 잠재고객에게 홍보할 수 있는 마케팅 캠페인을 기획 및 수행하고 비즈니스 기회를 발굴합니다.

직무 개요:

우리는 재능 있고 능동적인 영업 담당자를 찾고 있습니다. 영업 담당자는 새로운 비즈니스 기회를 발굴하고 고객과의 관계를 구축하며 기업에 저희 서비스를 홍보하는 것이 주요 업무입니다.


주요 업무:

• IT 산업에서 잠재 고객을 발굴하고, 적합한 고객을 선별하기 위한 시장 조사와 전략적 네트워킹을 진행

• 대상 기업의 핵심 의사 결정자 들과의 관계를 구축하고 유지하여 장기적인 파트너십을 유지

• 우수한 프레젠테이션 스킬을 통해 잠재 고객들에게 마케팅 서비스를 소개.

• 매출 목표를 달성, 판매 전략을 개발 및 실행.

• 프로젝트팀과 협력하여 서비스를 제공하고 고객 만족도를 높이며 재계약을 유도.

• 산업 트렌드, 경쟁사 및 시장 동향을 지속적으로 모니터링하여 성장 기회를 파악하고 활용


자격 요건:

  • 학사 학위 소지자
  • 영업 경험 우대
  • 탁월한 커뮤니케이션 및 협상 기술
  • 네트워킹 및 고객과의 관계 구축 능력
  • 목표지향적 및 자기 주도성
  • 영어, 한국어 능통
  • 긍정적이며 최신 기술 및 기기에 능숙한자


복리후생:

  • 성과에 따른 보너스 지급
  • 100% 재택근무
  • 경력 성장 및 승진 기회
  • 포괄적인 교육 및 지원


채용절차:

서류전형 -> 1차 인터뷰 -> 2차 임원 인터뷰 -> 재택근무 컴퓨터 시스템 체크 및 엑셀 테스트 -> 최종 오퍼


기타 :

재택근무용 노트북 개인 구비

최저 사양 : Windows 10 or above ; processor - intel i5 또는 그 이상 /  RAM 8 GB 이상

면접은 서류전형 합격자에 개별통지 합니다.

모든 서류는 반드시 MS Word 혹은 PDF 파일 형식으로 작성하기 바랍니다.

제출하신 서류는 일체 반환하지 않습니다.

입사지원서 내용에 허위사실이 판명될 경우 입사가 취소될 수 있습니다.


지원 방법:

한글, 영문 이력서를 daisy.lee@pulleyascent.com 로 보내주시기 바랍니다.